piątek, 17 kwietnia 2015

coś na ząb

Nie jest to dobra pora na pisanie bo pora jest odpowiednia na spacer więc postaram się napisać krótko i zwięźle.
Sama forma odpowiada tematowi- dzisiaj propozycje przekąsek.

Prosty i łatwy do zaserwowania zestaw : oprócz krakersów z pastą burakową i awokado ( z poprzedniego posta) dodatkiem jest cukinia z marynatą z oliwy ( zielona pietruszka, czosnek, tamari i sok z cytryny), świeże pomidory, sałata i odrobina marchwi.
Wygląda pięknie ale na np. piknik warto przygotować sobie coś co łatwiej spakować i podać.

Oto suszone czipsy warzywne a któż nie lubi czipsów - u nas zawsze są pożądanym kąskiem.





Do suszenia przygotowałam sobie marynatę: czosnek, koper, natka pietruszki, imbir, papryczki chili, sól  i oliwa z oliwy, którą to smarowałam warzywa przygotowane do suszenia

 buraki






selery (warto je zjadać jako pierwsze ponieważ gorzknieją z czasem)



i cukinia.

Nasza domowa suszarka poradziła sobie znakomicie z wszystkimi warzywami w ciągu nocy i ku mojemu zadowoleniu wcale nie miałam jakiegoś ekstra zmywania a spodziewałam się ściekającej marynaty.
Więc pora na spacer z małym piknikiem, nasz dzisiejszy połączymy ze zbieraniem kwiatów mniszka na syrop majowy ( czy może pierwszy kwietniowy) i młodych liści na sałatki.

2 komentarze:

Kasia Sarna pisze...

już wiele razy zastanawiałam się nad zakupem takiej suszarki, ale zawsze rezygnowałam. Teraz widzę, że można w niej wyczarować super przekąski :)

agnieszken pisze...

Polecam :) nie codziennie ale bardzo przydatne urządzenie :)